Wednesday, June 27, 2012

Onyx Cars transformă Range Rover Evoque cu Rogue Edition

Tunerul irlandez specializat în modele britanice a facut publice primele imagini cu ultima sa creaţie ce pare venită direct din sala de forţă: Evoque Onyx Rogue Edition.




După ce iniţial a fost prezentat sub formă de concept în februarie anul acesta, fiţosul britanic a primit o "injecţie cu steroizi" care i-a afectat 80% din caroserie. În consecinţă, din kitul lat de caroserie fac parte capota proeminentă cu prize de aer laterale, spoilerele, aripile laterale şi pragurile umflate. Imaginea de băiat rău este completată de grila faţă din fibră de carbon, jantele negre în zece spiţe şi cele două evacuări finale duble.




Rogue Edition este un dur la exterior, dar la interior stilul este accentuat de tapiţeria de piele italiana Nappa, inserţiile de fibră de carbon şi volanul teşit în partea inferioară, tot din fibră de carbon. Două dintre cele 10 modele deja ieşite din fabrică vor rămâne în Marea Britanie, iar restul urmează a fi livrate spre destinaţii precum Los Angeles, Beijing şi Moscova.


Gallery















Prima limuzină electrică: Nissan Leaf transformat de Imperial Coach

Fie că sunt folosite pentru nunţi sau întâlniri de afaceri, limuzinele XXL atrag întotdeauna atenţia. Iar acum şi ecologiştii se pot afişa într-o astfel de maşină, deoarece specialistul Imperial Coach Builders a transformat un Nissan Leaf într-o ”stretch limo”. Cum vi se pare?




Veţi spune că nu e mare scofală să transformi o maşină de genul lui Nissan Leaf într-o limuzină cu ampatament mare - doar şi studenţii români s-au ocupat de un Duster, pe care l-au transformat într-un birou mobil în stil limuzină...





Pe de altă parte, e prima oară când un specialist în "stretch limos" se ocupă de transformarea unei maşini electrice într-o limuzină Leaf XXL. Evident, s-a apelat la cunoscuta reţetă a tăierii caroseriei şi adăugării unui segment între portiere, maşina având acum lungimea mai mare cu 1,20 metri.
În interior pasagerii beneficiază de un tratament în stil BO$$, cu o banchetă suplimentară în sens invers faţă de direcţia de mers, tapiţerie din piele, inserţii din lemn, geamuri fumurii, o iluminare interioară atent concepută, precum şi oglinzi care creeză impresia de spaţiu mult mai mare.

La nivelul propulsiei nu s-a interveni, maşina beneficiind de acealşi motor electric de 109 CP, însă, o dată cu creşterea masei, este de aşteptat ca autonomia maximă de 145 km să scadă sub 100 km. În contrapartidă, aceasta este prima limuzină care va rula într-o linişte deplină şi care se va lăuda cu zero emisii CO2 sau de orice alt fel. O limuzină cu adevărat... electrizantă, nu?



MINI aduce extravaganţa în sectorul comercial cu MINI Clubvan

Ce are 2 locuri, 5 uşi, se trage din Clubman şi e îmbrăcat cu stil şi personalitate pur britanice? A fost botezat Clubvan, este prima utilitară premium de clasă mică din lume şi urmează să populeze showroom-urile din toamna lui 2012.




Prezentat la Salonul Auto Geneva 2012 ca şi un concept aparent utilizabil în activitatea cotidiană, Mini Clubvan a prins la public şi va fi produs în serie din acest an, urmând a fi prezentat în premieră la Salonul Auto Paris 2012 sau poate chiar la Goodwood Festival of Speed 2012.





Pe lângă deja clasica prezenţă carismatică pe străzile oraşului, Mini Clubvan promite să satisfacă atât exigenţele utilizatorilor săi, cât şi pe cele ale clienţilor acestora prin funcţionalitatea caracteristică unei utilitare, fapt care îl încadrează în sectorul vehiculelor comerciale.
Bancheta din spate a fost înlăturată pentru a face loc spaţiului închis de depozitare, care se întinde până în spatele scaunelor şoferului şi pasagerului din dreapta. Delimitarea este asigurată de o grilă metalică, aceasta protejând capul ocupanţilor de inerţia obiectelor din compartimentul cargo în eventualitatea unei frânări bruşte. Indiferent de natura încărcăturii, aceasta poate fi accesată in două moduri: fie prin uşile simetrice cu deschidere largă din spate, fie din lateral dreapta prin portiera Clubdoor.

Modul în care Clubvan este configurat dă senzaţia că modelul e gata să-şi ducă toate sarcinile la bun sfârşit. Printre accesorii se numără prize de 12 volţi, chingi pentru asigurarea încărcăturii şi căptuşeala de calitate care îmbracă spaţiul destinat mărfii. Graţie lungimii de 115 cm şi volumului de 860 litri al compartimentului de marfă, Clubvan poate stoca până la 500 kg de obiecte. Geamurile opace din lateral-spate vin în culoarea caroseriei şi sunt completate de cele din spate, din sticlă ionizată.
Caroseria este disponibilă in patru nuanţe de culoare: alb, albastru, verde metalizat şi negru metalizat, în timp ce jantele standard de 15 inch pot fi înlocuite cu unele din aliaj de 15, 16 sau 17 inch. Însă următoarele dotări nu se regăsesc la altă "dubă": farurile direcţionale cu xenon, climatizarea automată şi senzorii de parcare vin ca dotări opţionale.

Standard, Clubvan are scaune de culoare neagră cu tapiţerie Cosmos combinată cu elemente decorative în alb şi argintiu, iar opţional pot fi instalate scaune sport îmbrăcate în 3 tipuri de tapiţerie din piele, un panou de bord cu inserţii de piele şi decoraţiuni personalizate.
Evident, Clubvan dispune de tracţiune faţă, iar la nivelul motoarelor beneficiază de 3 propulsoare - două pe benzină şi unul diesel, toate beneficiind de sistem auto start/stop. Motorul pe benzină de 1,6 litri este derivat în două versiuni: una de 98 CP, respectiv una de 122 CP, ambele având un consum mediu de numai 5,5 litri/100 km. Motorul diesel commonrail de 1,6 litri are 112 CP şi se laudă că "mănâncă" doar 3,9 litri/100 km.
Având in vedere caracterul exclusivist impus de MINI, credeţi ca modelul Clubvan va avea sau nu succes?
Gallery 
















Circuli fără rovinietă? Poţi fi amendat o dată pe lună

Dacă circuli fără rovinietă nu îţi vei lua amenzi "fără număr". Deputaţii au adoptat un proiect de lege care prevede că procesele-verbale de constatare a contravenţiei trebuie aduse la cunoştinţa acestora în cel mult 30 de zile, perioadă în care nu mai pot fi sancţionaţi pentru aceeaşi faptă.





Potrivit proiectului de lege, "fapta de a circula fără a deţine rovinietă valabilă constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă, procesul-verbal de constatare a contravenţiei se poate încheia şi în lipsa contravenientului, după identificarea acestuia în baza de date a Ministerului Administraţiei şi Internelor".
"Procesul-verbal se întocmeşte şi se comunică contravenientului în termen de maximum 30 de zile lucrătoare de la data constatării contravenţiei. Dacă în acest interval sunt emise mai multe procese-verbale, contravenientul va plăti contravenţia şi tariful de despăgubire doar pentru primul proces-verbal emis", se precizează în raportul la acest proiect, adoptat de plen.

Este oficial - Se face filmul Need For Speed!



Filmul nu va fi bazat pe o anumită serie a jocului Need For Speed ci pe toate. Conform comunicatului de presă a celor de la DreamWorks, filmul va apărea în cinematografe în 2014, iar regizorul va fi Scott Waugh. Need For Speed este cel mai bine vândut joc al celor de la EA, acesta fiind vândut în peste 140 de milioane de exemple, generând venituri de peste 4 miliarde de dolari.
Filmul se pare că va fi "animat" de secvenţe în stilul producţilor cu maşini din anii 70, dar în acelaşi timp va rămâne fidel spiritului seriilor Need For Speed. Este foarte posibil să vedem Lamborghini, Noble sau Shelby.
Voi ce mărci credeţi că vor apărea în film?

Din nou cu un pas în faţă: 140 km/h pe autostrăzile din Bulgaria!



onform noii legislaţii adoptate, "vehiculele se pot deplasa cu o viteză de până la 140 de kilometri pe oră numai pe porţiunile pe care carosabilul permite această viteză".
Anterior, limita superioară de viteză era de 130 de kilometri pe oră. Această limită rămâne de 90 de kilometri pe oră pe secţiunile care prezintă risc şi pe cele construite cu mulţi ani în urmă.