Tuesday, June 12, 2012

Zvonuri: noul Volkswagen Golf GTI va avea 260 CP

Regele compactelor, viitorul Volkswagen Golf 7, promite că viitoarea versiune sportivă Golf GTI va avea o putere mult mai mare decât până acum, demnă de un hot-hatch cu pretenţii.



Actualul Volkswagen Golf GTI beneficiază de un motor turbo de de 2,0 litri, care dezvoltă o putere maximă de 210 CP , în timp ce ediţia specială "Edition 35" ajunge la 235 CP. Cine vrea un Golf mai puternic, are la dispoziţie versiunea Golf R, cu o putere de 265 CP obţinuţi din acelaşi turbo de 2,0 litri, dar maşina având tracţiune integrală.
Iată însă că jurnaliştii de la Auto Express vin cu informaţia conform cărora noul Golf GTI va fi la fel de puternic precum actualul Golf R
Adică motorul turbo de 2,0 litri îi va conferi noului VW Golf 7 GTI puterea maximă de 260 CP , ceea ce, alături de reducerea masei cu 100 kg, va duce la un demaraj 0-100 km/h în doar 6 secunde, în timp ce viteza maximă este de aşteptat să atingă 250 km/h - faţă de actualul Golf 6 GTi, înseamnă un demaraj mai bun cu aproape o secundă şi o viteză maximă mai mare cu 10 km/h.
Noul VW Golf GTI va beneficia de suspensie din aluminiu, material care va fi folosit şi pentru acoperiş, aşa încât masa maşinii să nu depăşească 1,3 tone. În plus, noul Golf GTI va beneficia de experienţa câştigată de grupul VAG cu modelul de curse Scirocco GT24 (acelaşi care a alergat la Nurburgring 24h), ceea ce se va traduce prin setări speciale ale direcţiei, frânelor şi suspensiei.
Două noi caracteristici se vor remarca în cazul noului Golf GTI: direcţia progresivă, prin care volanul trebuie rotit mai puţin cu cât unghiul de virare este mai mare, precum şi un nou diferenţial central blocabil VAQ, controlat electronic şi care asigură transmiterea cuplului către roata care are mai multă aderenţă.


Cel mai rapid VW Golf din lume - 1013 CP şi 2,3 secunde până la 100 km/h


Golf-uri tunate am văzut cu toţii, dar acesta le întrece pe toate. Un motor de 1,8 litri, un turbocompresor care lucrează la 4,2 bari şi tracţiunea integrală par a fi ingredientele unei reţete de succes.




În următoarele materiale video aveţi ocazia să vedeţi cel mai rapid Volkswagen Golf din lume. Este vorba despre un model din a doua generaţie a hatchback-ului german, care la prima vedere arată ca orice altă maşină. Poate doar cuşca de protecţie trădează monstrul care se ascunde sub capotă.




Modelul german este echipat cu un motor de 1,8 litri turbo, care transmite puterea la toate cele patru roţi. Până acum nu pare nimic interesant, dar o să intrăm în detalii. Propulsorul de 1,8 litri cu 16 supape este ajutat de un turbocompresor Garret GTX 4202R, care lucrează la o presiune uriaşă, de 4,2 bari. Puterea motorului ajunge la valoarea de 1013 CP atunci când este alimentat cu bio-combustibil E85 şi este transmisă celor patru roţi prin intermediul unei cutii de viteze secvenţiale.




Performanţele sunt de-a dreptul uimitoare. În timp ce concura într-o competiţie de drag, protagonistul nostru a devenit cel mai rapid Golf din lume, chiar dacă turbocompresorul lucra doar la 3,8 bari, puterea scăzând până în dreptul valorii de 920 CP. 0-100 km/h în 2,3 secunde, 0-200 km/h în 6 secunde şi 0-250 km/h în 8,27 secundesunt performanţe care pot îngrijora foarte uşor chiar şi un supercar cu pretenţii.